Trainingen VSDB in aangepaste vorm weer van start!

Gepubliceerd op: 30-03-2021

Beste ouders en deelnemers,

Morgenochtend, zondag 17 mei,  starten we met de eerste van de laatste drie trainingen ter afronding van de Module seizoen 2019-2020. Dit zoals gebruikelijk  van 09.00-10.15 uur op sportpark Wiarda.

Uiteraard houden we ons daarbij aan alle geldende richtlijnen zoals die vanuit het RIVM en binnen de voetbalvereniging (FVC) worden gehanteerd. In de link onderaan dit bericht treffen jullie het volledige reglement aan zoals het vanuit FVC is opgesteld. Hierin staan o.a. de volgende belangrijke punten vermeld:

Ouders/Verzorgers

- Houd je kind thuis als hij/zij of een gezinslid verkouden of grieperig is of koorts heeft

- Laat het ons weten als jullie zoon/dochter niet komt trainen

- Informeer je kind over de algemene veiligheids- en hygiëne regels

- Kom niet eerder dan 10 minuten vooReis bij voorkeur alleen en op eigen gelegenheid

- Ouders mogen het sportpark niet betreden. Kleedkamer en douches blijven gesloten

- Haal je kind direct na de activiteit op en zorg ervoor dat dit moment zo kort mogelijk is

- Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van

Deelnemers

- Laat het ons weten als je niet komt trainen

- Maximaal 10 minuten voor aanvang aanwezig en verlaat direct na de sportactiviteit de locatie

- Kom in je sportkleding, kleedkamers en douches zijn gesloten

- Volg altijd de aanwijzingen van de coordinotoren en trainers

- Ben je in de leeftijd van 13 t/m 18 jaar houd dan te allen tijde 1,5 meter afstand, ook tijdens de training

- De trainingen voor deze leeftijdsgroep zullen vooral bestaan uit oefeningen waarbij geen contact is en de 1,5 meter te handhaven

- Neem je eigen bidon gevuld mee

Algemeen

De training voor de groepen 1 t/m 3 zal plaats vinden in de kooi (veld 6) en de training van groep 4 t/m 6 op het hoofdveld (veld 5). Bij iedere groep zullen minimaal 2 trainers aanwezig zijn die bewaken of iedereen zich aan de regels houdt. Daarnaast hebben we buiten het veld ook coördinatoren rondlopen die dit buiten het veld zullen bewaken.

Vragen

Heb je als ouder, deelnemer toch nog vragen? Bel (06) 215 714 03 (Ronald) of mail (info@stichtingdoelbewust.nl) gerust.

Tot morgenochtend op sportpark Wiarda! Wij zien er weer naar uit om met jullie op het veld te mogen staan!

De trainers van VSDB