Hierbij geef ik mijn zoon/dochter op voor de door mij geselecteerde trainingsmodule van Voetbalschool Doelbewust. Ik word uiterlijk zes weken voor aanvang van de nieuwe module geïnformeerd of mijn zoon/dochter geplaatst kan worden.

Na ontvangst van de bevestiging van plaatsing ontvang ik via de mail een nota voor het verschuldigde bedrag en deze zal uiterlijk 4 weken voor aanvang van deze trainingsmodule door mij over gemaakt worden op IBAN-nummer NL91INGB0009669185 t.a.v. Stichting Doelbewust Friesland.

Mocht er de eerstkomende module geen plaats beschikbaar zijn dan wordt mijn zoon/dochter op de wachtlijst geplaatst zodat hij/zij met voorrang kan instromen in een volgende module.

Bij vragen kunt u bellen met onze coördinatoren van de voetbalschool Robin Edens (06-37112376 ) of Stefan Machiela (06-12199730) of mailen naar: voetbalschool@stichtingdoelbewust.nl