• darkblurbg

Komende zondag 29 november afsluiting Najaarsmodule 2015

Gepubliceerd op: 28-03-2021

Altijd weer een bijzonder moment. Komende zondag (29 november 2015) staat de afsluiting van de Najaarsmodule 2015 weer op het programma.

Voor de vierde maal op rij een compleet volgeboekte module. Zonder onze sponsoren en vrijwilligers was het ons nooit gelukt om er zo'n groot succes van te maken.

En dat allemaal met maar één doel. Kinderen (van 5 t/m 14 jaar) de kans bieden zich in een veilige en positieve/plezierige omgeving, zowel binnen als buiten het veld, te ontwikkelen. En ieder op zijn eigen niveau. Dat we daar met elkaar in slagen is ons inmiddels goed duidelijk geworden.

Alle sponsoren, trainers en vrijwilligers dank voor het ondersteunen van dit prachtige project.

Zoals gebruikelijk sluiten we deze laatste training af met een spectaculaire prijsuitreiking met verloting. Lijkt het je leuk om even te komen kijken? De koffie staat voor je klaar in de Sportkantine van FVC.