• darkblurbg

Geslaagde Voetbal Fun Dag bij FVC Leeuwarden

Gepubliceerd op: 25-02-2022

Geslaagde Voetbal Fun Dag bij FVC Leeuwarden

Afgelopen woensdag (23/02/22) organiseerde Stichting Doelbewust een eerste schoolvakantieactiviteit onder de noemer ‘Winter Fun Festival’. Van ‘winter’ was op deze wegens eerdere lockdown doorgeschoven voetbal dag gelukkig geen sprake meer. Onder prachtige weersomstandigheden kwamen er maar liefst 70 jongens en meisjes af op deze fundag.

Na een gezamenlijke warming up onder leiding van (jeugd)trainers van zowel de Stichting als van gastvereniging FVC Leeuwarden werd de jeugd in de ochtend aan het werk gezet met gerichte techniek- en duelvormen. Na een welverdiende lunch stond er in de middag een aantal partijvormen (toernooi) op het programma waarbij de jeugdspelers de geoefende ‘moves & skills’ veelvuldig in de praktijk kon brengen. Bij de afsluiting van de middag werd de jeugd nog getrakteerd op een gratis toegangskaart voor de 11Stedenhal waarna een ieder moe maar voldaan huiswaarts keerde.

We kijken terug op een zeer geslaagde voetbaldag waarin we de doelstelling van onze stichting, het in een plezierige omgeving ontwikkelen van zowel (jeugd)trainers als (jeugd)spelers, zeker weer hebben behaald. Op naar de start van de Voorjaarsmodule op zondag 13 maart a.s. Wil je zoon/dochter ook graag deelnemen? Kijk voor informatie over de Voorjaarsmodule 2022 op onze website www.stichtingdoelbewust.nl of klik direct op de button aanmelden.

Voor verenigingen
Wil je ook graag (jeugd)trainers en (jeugd)spelers ontwikkelen en een leuke extra voetbalactiviteit aanbieden en/of weten wat Stichting Doelbewust voor jullie vereniging kan betekenen? Stuur dan een mail naar bestuur@stichtingdoelbewust.nl voor het bespreken van de mogelijkheden.