• darkblurbg

Zondag 17 mei laatste training Voorjaarsmodule 2015!

Gepubliceerd op: 26-03-2021

Zondag 17 mei laatste training Voorjaarsmodule 2015!

Komende zondag 17 mei staat op Sportpark Wiarda al weer de 10e en laatste training van de Voorjaarsmodule van Voetbalschool Doelbewust op het programma.

De 64 deelnemers kunnen samen met de trainers terugkijken op een geslaagde module. Alle deelnemers waren enorm gedreven en hebben weer mooie stappen gezet (ieder op zijn eigen niveau) in hun ontwikkeling.

Zonder de passie / inzet van al onze vrijwilligers (de vele trainers en kantinemedewerkers) en de bijdrage van onze voetbalpartners / sponsors was het ons niet gelukt om er voor de keer op rij zo'n succes van te maken. Iedereen enorm dankbaar daarvoor.

Gezien het grote succes van de afgelopen drie modules (alle drie modules waren compleet volgeboekt) en de aanhoudende positieve gaan gaan we uiteraard na de zomer opnieuw van start met een Najaarsmodule! Komende week komt hierover meer informatie op onze website !! (www.voetbalschooldoelbewust.nl)

De laatste training zullen we zoals weer in stijl gaan afsluiten. Zo zullen alle prijswinnaars van de verschillende klassementen (hooghouden, dribbelparcours, quick feet en snelheidsmeter) bekend worden gemaakt en hebben we weer een verloting met mooie prijzen. Daarnaast zal aan alle deelnemers het certificaat en een uniek cadeau worden uitgereikt.

Mocht je nog nooit gekeken en nieuwsgierig zijn wat er op zondagochtend allemaal bij de voetbalschool gebeurd? Kom dan langs (aanvang training 09.00 uur) op Sportpark Wiarda. In de prachtige sportkantine van FVC staat de koffie klaar!