Voorronde NTK2014 in herfstvakantie op Sportpark Wiarda

Gepubliceerd op: 26-03-2021

Voorronde NTK2014 in herfstvakantie op Sportpark Wiarda

Na het grote succes van afgelopen jaar zal er ook dit jaar in de herfstvakantie op Sportpark Wiarda een voorronde van het NTK (2014) worden georganiseerd.

Alle jeugd van 6 t / m 14 jaar (niet clubgebonden) kan zich vanaf nu weer inschrijven voor een onvergetelijke voetbaldag waarbij er volgens de Meulensteen Methode verschillende voetbaltechnieken worden aangeleerd. Dit op eenvoudige wijze en in circuitvorm waarbij de techniekvormen worden afgewisseld met kleine partijspelen. Het is het grootste voetbalevenement van Nederland en geschikt voor jeugd van ieder niveau.

De inschrijfkosten bedragen € 39,95 maar daarvoor ontvangen alle deelne (e) m (st) ers naast een leerzame en onvergetelijke voetbaldag ook nog een heerlijke lunch, een voetbalshirt, een bal, een prachtige medaille, een voetbalmagazine (GOAL), een computerprogramma waarmee ze hun eigen voetbaltrainingen kunnen maken / spelen en een diploma als bewijs van deelname.

Daarnaast zullen de winnaars van de verschillende leeftijdscategorieën, net als vorig jaar, worden afgevaardigd naar de landelijke finaledag (op 26 oktober 2014) op sportcentrum Papendal waarbij tevens mooie prijzen zijn te winnen.

Blijf je in de herfstvakantie thuis? Geef je zoon/dochter dan snel op voor deze onvergetelijke dag want er zijn slechts 100 plaatsen beschikbaar en vol is vol!

Klik hier om je zoon/dochter direct aan te melden of ga voor meer informatie naar www.moves-skills.nl