• darkblurbg

Trainers aanwezig op opleidingsavond JVO

Gepubliceerd op: 18-10-2021

Vanuit Stichting Doelbewust Friesland is het begin van het nieuwe voetbalseizoen weer gestart met de succesvolle voetbalschool, Voetbalschool Doelbewust. Op de zondagochtenden worden er net als voorgaande jaren op Sportpark Wiarda gerichte trainingen aangeboden aan spelers/speelsters van 6 t/m 15 jaar van verschillende verenigingen.

Na gestart te zijn met 18 spelers mogen de trainers op dit moment al ruim 30 spelers verwelkomen en wekelijks sluiten er nog nieuwe spelers/speelsters aan. De Stichting doet echter meer dan alleen jeugdspelers en trainers de kans geven om zich op de zondagochtenden (in een veilige/plezierige omgeving) te ontwikkelen.

Er wordt onder de pijler 'opleiden' ook gericht aandacht besteed aan het extra ontwikkelingen van (jeugd)trainers van verschillende verenigingen middels het aanbieden van extra gerichte workshops/trainingen. Zo waren er vorige week vrijdag (8 oktober 2021) vanuit de Voetbalschool en FVC maar liefst 11 trainers afgevaardigd naar de landelijke jeugdtrainersavond. Deze landelijke jeugdtrainersavond werd vanuit de organisatie Jeugd Voetbal Opleiding (JVO) georganiseerd op het sportcomplex van SC Leovardia. Het werd een zeer geslaagde trainersavond die zeker voor herhaling vatbaar is.

Mocht je het, bij welke vereniging je als (jeugd)trainer ook actief bent, óók leuk vinden om je extra te ontwikkelen als (jeugd)trainer. Meld je dan geheel vrijblijvend aan op ons e-mail adres info@stichtingdoelbewust.nl en informeer naar de mogelijkheden die wij zowel rondom trainingen als te organiseren workshops bieden.

Op de foto (v.l.n.r.): Martijn Kramer, Cheriel Girdharie, Maurice de Jong, Jordy Weijkamp, Robin Edens, Stefan Machiela, Mike Herder, Ronald Machiela, Marc Machiela, Hessel Bakker en Lucas van Dijk.