Stichting Doelbewust zet voetbalschool voort!

Gepubliceerd op: 30-03-2021

Gezien de wens van velen is op 18 februari 2021 Stichting Doelbewust Friesland opgericht! Deze 'ideële' stichting zal het 'legaat' van Voetbalschool Doelbewust overnemen en zal na de zomer van 2021 alle activiteiten van Voetbalschool Doelbewust voortzetten.

Naast het aanbieden van extra trainingen voor jeugdige spelers wil de stichting zich bezig houden met het ontwikkelen en begeleiden van (club)trainers en het organiseren van bijzondere evenementen en (maatschappelijke projecten.

Achter de schermen wordt hard gewerkt om de organisatie zo goed en breed mogelijk neer te zetten om zodoende in Friesland iets unieks en cluboverschrijdends op te tuigen. Hierover hopen we jullie binnenkort meer te kunnen vertellen.