Kameleon Terherne nieuwe partner Voetbalschool Doelbewust

Gepubliceerd op: 26-03-2021

Kameleon Terherne nieuwe partner Voetbalschool Doelbewust

Voetbalschool Doelbewust is zeer verheugd jullie te kunnen melden dat ook Kameleon Terherne is toegetreden als partner van onze voetbalschool.

Voetbalschool Doelbewust en Kameleon Terherne hebben zeker een aantal bijzondere overeenkomsten. Beide organisaties proberen met een enthousiast team van medewerkers cq trainers kinderen (leeftijdscategorie 6 t / m 13) in een veilige en vertrouwde omgeving een prachtig evenement te bieden waarin beide organisaties ook stil staan ​​bij de algemende ontwikkeling van de kinderen.

Kameleon Terherne is onlangs nog door de ANWB uitgeroepen tot leukste uitje van Friesland. Zie voor alle informatie op www.kameleonterherne.nl  Wilt u uw zoon / dochter een onvergetelijk verjaardagsfeestje bezorgen? Reserveer dan tijdig en laat ze weten dat uw zoon / dochter bij onze voetbalschool zit ..

Vindt u het met uw bedrijf ook leuk om ons project te ondersteunen? Dan horen we dat graag. Als u ons mailt nemen wij zsm contact met u op om de mogelijkheden rondom partner / sponsorschap te bespreken.

"Doelbewust ontwikkelen van ieders talent"