Afsluiting Najaarsmodule 2016

Gepubliceerd op: 30-03-2021

Komende zondag (20 november 2016) staat de afsluiting van onze Najaarsmodule 2016 op het programma.

Met elkaar kijken we terug op een geslaagde module. De weersomstandigheden waren (behalve bij training 8) boven verwachting en voor ons als trainers was het een genot om iedereen in zo'n positieve omgeving met zoveel plezier aan het werk te zien en te mogen helpen in de ontwikkeling om beter te worden.

Zondag sluiten we de module in stijl af met een zogenaamde 'fun' training.Weerman (Thijs) heeft zijn uiterste best gedaan om iets te regelen met 'onze weergoden' dus dat moet goed komen.

De module wordt na de training afgesloten met de gebruikelijke prijsuitreiking en verloting. Lijkt het je leuk om even te komen kijken? De koffie staat klaar in de Sportkantine van FVC. De training start om 09.00 uur en de prijsuitreiking/verloting zal rond 10.30 uur plaats vinden.

Langs deze weg willen we nogmaals alle (vrijwillige) trainers, sponsoren en andere vrijwilligers (o.a. kantinepersoneel) danken voor het ondersteunen van dit prachtige project. Zonder jullie inbreng hadden we dit nooit voor elkaar gekregen.